dinsdag 4 maart 2014

Als ik groot ben, word ik...

Beste ouders,

Na de krokusvakantie zouden we werken rond het thema “Als ik groot ben, word ik…”.
Dit thema houdt allerlei beroepen in.

Graag had ik jullie ook in dit thema betrokken. Ik zelf heb al contact opgenomen met de brandweer en de politie, voor een rondleiding of bezoekje in de klas. Verder wou ik ook nog timmerman, bouwen of andere fijn motorische beroepen aanbod laten komen. Zodat elk kind zijn talenten kan laten zien. Heeft u een beroep dat past binnen dit thema en u wil/kan tijd vrijmaken om naar de klas te komen. Mag u dit persoonlijk melden op :

Vermeld hierbij uw beroep en op welke dagen u bereidt bent te komen. Liefst voor vrijdag 7 maart zodat ik het kan inplannen in de projectweken. Het thema zal zeker lopen van 10/03 tot 21/03. Als de interesse van de kleuters groot blijft wordt, dit verder gezet in de week van 24/03.

Alvast bedankt,
Groetjes
Elisabeth

Geen opmerkingen: